2013. január 31., csütörtök

Régi képek innen-onnan

Nos, az úgy volt, hogy megkértem K.-t, hadd másoljam le a telefonjairól azokat a képeket, amiket már oly régóta szeretnék ide-oda feltenni, vagy legalábbis megtekinteni. És az eredmény még engem is meglepett!! Ezért most némi ásatás a múltból, kérem tisztelettel. 





Ez akkor volt, amikor a Duna annyira magas volt, hogy az Erzsébet-híd alatti bringautat is majdnem elöntötte, itt kukucskálok épp át a barikádon. Elég sokkoló volt



...de legalább nemigen volt forgalom az alsó rakparton :)



Legózás kettesben, borral, avagy: Hogyan szedjünk ki muslicát poharunkból piros boltívvel?
Mellesleg milyen jó, a az ember barátjának teljes gyermekkori legókészlete hozzáférhető egy kis romantikus építgetésre ;)



Azért egy helikoptert összehoztam



A kész pályaművek és ami nélkül nem jöhettek volna létre: a Dorombor



Vacsifutárkodtam az építészirodába: avagy hogyan élvezzük az életet maximumon, ha az ember csaja nemcsak főz, de bor kíséretében házhoz is hozza elfogyasztani, az egész napos munka jutalmaként? :)
(aranyból vagyok, na)



Építészbuliban szemérmetlenül élvezem a számolatlan mennyiségben megivott  5 puttonyos Tokaji Aszút (nem viccelek, ilyenre nemtom, mikor lesz többet lehetőségem :) )



Inkognitóban: vitorlázás a Balatonon (de állat volt már a hajam, nem? tök menő vagyok ezen a képen)



Mindketten inkognitóban



Szőrös-pandás



Úgy vélem, nekem kifejezetten jól állnak a gyermekek részére készült színes ragtapaszok (lásd: mimikri)




Meanwhile in London: buszmegállóban, Totoro-sapiban (szerencsére nem esett), ez akkor volt, mikor Hackney-ből Leytonba költöztünk áprilisban. Jó sok cuccunk volt, kölcsönkértünk egy hatalmas bőröndöt, de még így is többször fordultunk, de megoldottuk.
A poén értéséhez itt az eredeti Totoro-kép:



És a japán humorra jellemzően még egy:





Üdv!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése