2011. március 3., csütörtök

Blog reloaded

Kedves Mindenki!

Néminemű szünet következett be "dinamikusan fejlődő" blogomban, sajnos mert egyrészt nem sok minden történt, és másrészt meg ami igen, az sem volt pozitív vagy legalább említésre méltó. Most kicsit javulni látszanak a dolgok, találtam szórólapozós munkát, ami nem sok, de a semminél több :) valamint lett végre bankszámlám, ami nagy meccs volt, a harmadik banknál sikerült elérni (itt a cím bizonyításaként csak azt fogadják el, ha jön a nevedre közüzemi számla, szívás). Az egyik banknál azonban ennél megértőbbek voltak.

Szóval következzenek képek sétákból és véletlenszerű észlelésekből kifolyólag :)


Emmávót, de kész lett a kirakat, és már két csavarbringa is van benne :)


Csipeszruha!! Kismillió csipeszből van összerakva! Andinak fényképeztem! Nagyon tuti!


Véget ért a tanítás a Roxfortban (amúgy a George Heriot School-ban) (bocs a benne levő tükröződésért, a buszról fényképeztem)


Időjárásjelentés: roppant jó helyen vagyok, itt fekete felhők, Londonban meg süt a nap...


Vettem birkás bögrét 50 pennyért egy charity shop-ban: ami a turkálók helyi, jótékonyságból működtetett megfelelője :) Most már nekem is van saját bögrém!! (az otthoni 42 darab mellé, hehe)


Ezmekkora! Hatalmas találmány! Bringatároló kreatívan!! Mindenhova ilyet!! Ha már másik nincs!


Bálnás rácsajtó


Hulk mellékállást vállal a civil életben, egy kirakatban


...és el kellett utaznom a gyerekkoromból 25 évet, és párezer kilométert, hogy egy charity shop-ban lehetőségem legyen megvenni az akkori egyik legcsöpögősebb nyálömléses szerelmes dalt bakeliten (nem vettem meg)



Tömör, velős tanács elkövetkező életünkre (fent, az ablakban)


Nakérem, mivel itt nagyarányú villamosvonalindítás van folyamatban, annyira felkészítik erre a nagyérdeműt, hogy az egyik bevásárlóközpontban külön tájékoztató tábla van a bringásoknak, ahol elmagyarázzák, képekkel illusztrálva, hogy hogyan kell és hogyan nem kell a sínekre rámenni, keresztezni, kikerülni, elkerülni stb. Ez ám kérem a hozzáállás!


Jaj ezek a kis kikericsek mindenhol ott vannak, ahol egy talpalatnyi fű van telepítve, színek szerint és összevissza is ültetve, már nyílnak, gyönyörűek, és derítik fel az egyszeri arrajáró szívét-lelkét



Tipikus régi lakóház, ezeket imádom


Vár újabb látószögből (nem tehetek róla, mindenütt ott van!!)


Nagyon-nagyon régi temető, mindenféle hercegek és nemesek is nyugszanak itt


Ööö... Vár?



Na ez pedig itt egy kutyus szobra, mégpedig San Diego testvérváros kedvenc kutyájáé. Edinburgh kedvenc kutyájáé pedig ott van kiállítva. Ez az eb hatalmas lehetett, valahol a golden retriver és a bernáthegyi szorzójában, és a jelek szerint háromlábú volt. A nevét elfelejtettem, bocs, majd megnézem megint és beírom.


Grassmarket, egy hosszú-hosszú tér


Ez pedig egy nagyon-nagyon régi kocsma!! Fehér Szarvas Fogadó, alapítva: 1516-ban.

Ilyen rejtőző belső kertek sokfelé vannak, nekem nagyon tetszenek, ezzel az átjáróval különösen

Boltív (ennek is elfelejtettem a nevét.. folyt köv)

Ez a Cowgate, a tehén első fele világít is :)

Mutatványos szabadulóművész éppen szabadul. Jó fej volt, nagy dumával, én persze max a felét értettem (próbálok majd valami esszenciát szerezni a skótok akcentusából, amivel minden kétség nélkül el tudják hitetni az emberrel, hogy nem angolul beszélnek, amikor pedig igen.)

Ööö Dóm. (neve később)
a Princes Gardens napsütésben

Vihááág

Cica az ablakban! Azóta figyelem, majdnem mindig ott ül. Amikor látta, hogy vele foglalkozom, rögtön elkezdte mórikálni magát, megdögönyöztem volna szívesen! Tőle jobbra a tükörképem, hehe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése